سایت ثبت نام آزمون دکتری
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش sanjesh.org می باشد که تمامی مراحل نام نویسی در آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از طریق آن انجام می شود. سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون می باشد و تمامی جزئیات مربوط به مراحل مختلف این آزمون از طریق سامانه سنجش برای متقاضیان ورود به این مقطع تحصیلی منتشر می گردد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org در آن ارائه کنیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

ثبت‌نام آزمون دکتري تخصصی ۱۴۰۴ آغاز شد.

 

ورود مستقیم به سایت 

 

فهرست مطالب

  • سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org
  • لینک ورود به سایت ثبت نام دکتری | sanjesh.org
    • راهنما تصویری گام به گام
    • ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام دکتری 1404
    • مواردی قابل پیگیری از طریق سایت سازمان سنجش
    • مشاوره سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴
    • سوالات متداول

سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org

سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی را مشخص کرده و در این مدت اقدام به ثبت نام در مقطع دکتری می‌نماید. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ مراجعه کرده و فرم های ثبت نام را تکمیل نمایند. 

با افزایش ظرفیت رشته‌های مختلف در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، این مقطع علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. ثبت‌نام سال جاری در 19 مهر تا 5 آبان می باشد و تمامی مراحل نام نویسی آن برای تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری ” sanjesh.org ” انجام می گردد. پیشنهاد می کنیم حتما پیش از انحام فرآیند نام نویسی مقاله زیر را مطالعه نمایید

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

در نظر داشته باشید که این لینک در زمان های مقرری در وبسایت سازمان سنجش فعال می گردد و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، غیر فعال می شود.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

لینک ورود به سایت ثبت نام دکتری | sanjesh.org

نحوه ثبت نام دکتری در سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. اگر قصد دارید در یکی از دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد وارد مقطع دکتری شوید، طبق راهنما زیر عمل کنید.

ورود مستقیم به سایت

 

راهنما تصویری گام به گام

1️⃣ به سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و گزینه دکتری تخصصی را انتخاب کنید. 

 

 

2️⃣ ابتدا لازم است که برای اطلاع از جزئیات این آزمون ” دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ ” را دریافت نمایید و بخش های مختلف آن را مطالعه کنید. برای دانلود دفترچه راهنما ثبت نام بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

دانلود کنید: دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

 

3️⃣ چنانچه طبق اطلاعات دفترچه راهنما واجد الشرایط بودید، می توانید بر روی گزینه ثبت نام از منوی سمت راست سایت ثبت نام آزمون دکتری کلیک کنید. 

 

 

4️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1404 ” کلیک کنید.

5️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک نمایید تا هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1404 را با خرید کارت اعتباری بپردازید. داوطلبان گرامی برای مشاهده راهنما گام به گام خرید کارت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون دکتری

 

 

6️⃣ پس از ورود مجدد به لینک ثبت‌نام در سایت ثبت نام آزمون دکتری سنجش سریال 12 رقمی ثبت‌‌نام و عبارت امنیتی را وارد کنید.

 

 

7️⃣ ابتدا عکس داوطلبی خود را در سامانه طبق شرایط لازم وارد نمایید.

 

8️⃣ اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خواسته شده را وارد کرده و پس از تایید نهایی “ کد پیگیری 16 رقمی ” و ” شماره پرونده 6 رقمی ” را دریافت کنید.

 

بخوانید: فرم ثبت نام آزمون دکتری

 

 

ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام دکتری 1404

در هنگام ثبت نام ممکن است برخی از داوطلبان دچار خطا شده و برخی از اطلاعات خود را به اشتباه ثبت کنند. در مدت زمان نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ یعنی سایت سنجش امکان ویرایش تمامی اطلاعات وجود دارد.

پس از اتمام زمان نام نویسی مجددا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مهلتی برای ویرایش اطلاعات داده می‌شود که امکان اصلاح برخی از آن ها در سامانه ثبت‌نام وجود دارد. در صورت بروز مشکل می‌توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

 

 

مواردی قابل پیگیری از طریق سایت سازمان سنجش

همانطور که اشاره کردیم مسئولیت برگزاری آزمون دکتری بر عهده سازمان سنجش است و تا قبل از اعلام نتایج اولیه، تمامی اطلاعیه های مربوط به گزینش این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد و پس از اعلام نتایج اولیه مربوط به دانشگاه های سراسری از طریق این وبسایت اعلام می شود. تمامی جزئیات ثبت‌نام آزمون به شرح موارد زیر از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org در قالب اطلاعیه ای منتشر می گردد.

✅ تقویم زمانی تمامی مراحل آزمون 

✅دریافت دفترچه راهنما

✅ویرایش فرم ثبت‌نام آزمون 

✅خرید کارت اعتباری و پیگیری و پرداخت هزینه ثبت‌نام 

✅تکمیل فرم برای متقاضیان دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴

آزمون دکتری دارای گزینش دو مرحله ای در تمامی رشته ها و دانشگاه ها می باشد. به طوری که هر داوطلب بایستی پس از شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی لازم، پس از انتخاب رشته در مصاحبه علمی دانشگاه های انتخابی خود نیز شرکت کند. 

توجه داشته باشید که مراحل ثبت‌نام و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از سوی سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ سنجش اعلام می گردد، اما پس از اعلام نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد جدا می شود. پس از آن متقاضیان ورود به مقطع دکتری آزاد بایستی به وبسایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی “ azmoon.org ” مراجعه کنند.

چنانچه پیرامون ثبت‌نام دکتری سوال و یا ابهامی برایتان وجود دارد و یا در فرایند نام نویسی با مشکلی مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل کو با این مرکز تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دکتری sanjesh.org می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام دکتری کدام سامانه می باشد؟

    سامانه ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش با آدرس الکترونیکی sanjesh.org می باشد.

  2. آیا دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش منتشر می گردد؟

    بله، تمامی جزئیات و موارد مربوط به آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

  3. سامانه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد نیز وبسایت سازمان سنجش است؟

    بله، ثبت نام جهت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

 

منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۴





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: